Principalele atributii:
-verifica corectitudinea completarii precomenzilor si comenzilor de catre receptionerii de service si sefii de atelier, cu datele referitoare la lucrarile in conditii de garantie conform standardelor importatorilor;
-verifica incadrarea cererii clientului in conditiile de garantie acordate de producator si necesarul de piese de schimb pentru fiecare reper care face obiectul garantiei;
-emite cererile de garantii si urmareste derularea lor spre a primi raspunsuri in cel mai scurt timp posibil de la importatori ;
-asigura facturarea corecta a comenzilor referitoare la interventiile in conditii de garantie;
-coopereaza cu responsabilii de garantii ai importatorilor pentru rezolvarea problemelor privind garantiile;
-gestioneaza/depoziteaza piesele inlocuite in conditii de garantie spre a fi casate la solicitarea responsabililor de garantii ai importatorilor;
-pastreaza si arhiveaza documentatia tehnica in urma lucrarilor de garantii incheiate.
Profilul candidatului ideal:
-Cunostinte tehnice, experienta in domeniul auto (nu este un criteriu eliminatoriu);
-Abilitati bune de comunicare si negociere (in relatia cu importatorii, in relatia cu colegii);
-Capacitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale;
-Vorbitor de limba engleza si bun cunoscator alerarii PC (soft-uri de profil, ale importatorului);
-Permis conducere categoria B - obligatoriu.
Ce oferim:
-Salarizare corespunzatoare (salariu fix + bonuri de masa);
-Cursuri de perfectionare si dezvoltare profesionala;
-Mediu de lucru dinamic, alaturi de o echipa tanara, in dezvoltare.